BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 5 May 2011

HaTi

Argh.....jiwaku sering saja terganggu....Entahlah apa yang mengganggu fikiranku....Serabut aku memikirkannya.....Jiwaku sering kali tidak tenang......Hati....Hati....Kenapalah kau terlalu menyayangi dia???Kenapalah kau mesti menyimpan perasaan padanya???Mengapa masih mengharap pada yang tak sudi????Aduh!!!Pening!!pening!!!Fikiran ini tidak dapat lari dari memikirkannya.....Kenapalah aku tidak dapat memotivasikan diriku sendiri????Apa yang perlu aku lakukan untuk melupakan dia????

Salah aku juga kerana salah memberikan cinta.....Salah aku juga kerana terlalu memikirkan hati dan perasaan orang lain lebih dari diri sendiri....Argh...Aku tak fahamlah dengan diriku sendiri.....Apa yang aku inginkan sebenarnya????Susah!!!Susah!!!Biarlah apa nak jadi pon.....Kenapalah kau terlalu degil hati????Kenapa mesti dia yang kau sayang??!!!!Kenapa??!!

0 comments: