BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday 19 September 2011

KENANGAN DI SMKAB





Ni la Sekolah aku dulu..Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Baling...Amacam???CAntik ark bangunan sekolah aku???Mestilah cantik kan...Dah sekolah aku....hehehe
Terasa rindu pulak aku dekat sekolah ni...Dah dekat setahun aku tinggalkan sekolah ni....Rindu giler kat cikgu-cikgu...kawan-kawan dah semestinya rindu sangat...tambah-tambah lagi dah pakat berselerak rata dah....ada yang sampai aku tak tau depa da kat mna sekarang ni....dah lama aku tak jumpa depa semua... yang aku dok jumpa pon mestila yang satu U dengan aku...tu pun dua orang je depa...Laki pulak tu....
Macam mana la keadaan kawan-kawan aku sekarang ni???Macam mana la keadaan cikgu-cikgu aku sekarang ni???Sihat ke diorang??Harap-harap semua sihat la....
Aku dok fikir nak pegi melawat sekolah cuti raya hari tu tapi tak sempat la pulak...Tengok la nanti balik cuti sem bulan 10 ni pulak....Kalau sempat aku boleh la melawat sekolah aku...Rindu giler kat sekolah.....habis teringat balik memori-memori waktu katsekolah dulu...macam-macam memori ada...pahit,manis,duka, lara.. semua ada...tapi semua tu la yang buat aku rindu kat sekolah dengan kengkawan aku....Rasa macam nak putar balik waktu untuk balik pi masa kenangan manis aku dengan kengkawan dengan cikgu-cikgu....Sweet giler waktu tu....HAi bila la boleh jumpa dengan semua ni????Kawan-kawan...Hampa tak mau wat reunion ka???Rindu giler kat hampa semua.....MISS U ALL......

0 comments: