BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 1 December 2011

EnTAhLah!!

Aku sendiri tak faham kenapa susah sangat hati aku nak lupakan dia. Adakah sebab memang aku sendiri yang tak mau lupakan dia??Adakan itu sebabnya?? Entahlah aku pon tak tau...Jiwaku terasa begitu tertekan sekali... Aku cuba sedaya upaya untuk melupakan dia tapi dia tetap hadir dalam kepala aku...Dia sentiasa muncul dalam kepala aku...Kenapa mesti dia???Aku tidak mahu hanyut dalam alam percintaan yang palsu...Alam percintaan yang tidak kekal....Cinta abadi adalah cinta Allah tapi kenapa begitu sukar untuk aku memilikinya???Aku akan cuba juga untuk melupakannya...Mencintai tidak semestinya memiliki tapi mencintai juga bermakna kita perlu melepaskannya pergi....Maafkan segala kesilapanku....Terima kasih untuk segalanya....^-^ (I <3 U)

0 comments: