BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 18 February 2012

ASsalaMualaikuM!!!!!!!

aku sebenarnya tak tau nak tulis apa....lama dah aku tak update.....aku tak tau apa patut aku tulis,.....sekarang ni aku happy ja dekat U.....macam aktiviti ada....Besz oOOoo!!!!!!Entahlah.....walaupun hati dan fikiran ni akan fikirkan juga orang yang jauh di mata tu tapi aku cuba sedaya upaya untuk tidak terlalu memikirkan dia......hahaha......harap-harap aku berjaya la.....takkan la aku nak tunggu dia saja kot.....sampai bila-bila pon aku tak kahwin la kalau nak tunggu dia ja.....hehehe....gatal noh.....awai lagi kot nak pikiaq pasal kahwin ni...... belajaq pon tak habis lagi ada hati nak kahwin.....belajaq habis-habis dulu.....sabaq-sabaq la noh......huhuhuhu.....sebagai manusia aku sayang kamu........sesungguhnya mati itu pasti..........hidup itu insyaAllah.....jangan takut jangan bersedih kerana sesungguhnya Allah pasti bersama kita..........=)
 Saranghae (I <3 U)

0 comments: